Türk hukuk sistemini derinden etkileyecek ve ceza adaletinin infaz süreçlerine yeni bir soluk getirecek olan 10. yargı paketi, uzun süren yasama sürecini tamamlayarak yürürlüğe girdi. Kamuoyunun büyük bir merak ve dikkatle takip ettiği bu kapsamlı düzenleme, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) titizlikle ele alındı ve 4 Haziran 2025 tarihinde Genel Kurul’da kabul edilerek yasalaştı. Aynı gün, Resmi Gazete’nin mükerrer sayısında yayımlanmasıyla birlikte derhal hukuk dünyasına dahil olan 10. Yargı Paketi, ceza infaz kurumlarındaki süreçlerden, adli yargılamalardaki parasal sınırlara kadar birçok alanda önemli değişiklikler öngörmektedir. Özellikle hükümlülerin infaz koşulları ve topluma yeniden kazandırılmaları noktasında getirdiği yenilikler, paketi özel bir gündem maddesi haline getirmiştir.
10. Yargı Paketi: Yasama Süreci ve Temel Yaklaşım

“Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanun ile Bazı Kanunlarda Değişiklik Yapılmasına Dair Kanun Teklifi” adıyla TBMM gündemine 29 Mayıs 2025’te taşınan 10. yargı paketi, yasalaşma sürecinde çeşitli tartışmalara sahne olmuştur. Başlangıçta 30 maddeden oluşan teklif, TBMM Genel Kurulu‘nda partilerin uzlaşması neticesinde 8 maddenin metinden çıkarılmasıyla son halini almıştır. Adalet Bakanı Yılmaz Tunç’un vurguladığı üzere, 10. Yargı Paketi genel af ya da kısmi af niteliği taşımamakta; aksine cezasızlık algısını azaltmayı, infaz koşullarında adil düzenlemeler yapmayı ve hükümlülerin toplumsal hayata uyumunu sağlamayı hedeflemektedir. Türkiye Yüzyılı Yargı Reformu Strateji Belgesi’nin ilk meyvelerinden biri olarak görülen bu düzenleme, hukukun üstünlüğü ve öngörülebilir adalet prensipleri doğrultusunda hazırlanmıştır.
10. Yargı Paketi Maddeleri: Hukuki Açıdan Detaylı İnceleme
10. yargı paketi ile birlikte ceza infaz sisteminde köklü değişiklikler ve çeşitli kanunlarda önemli düzenlemeler hayata geçirilmiştir. İşte 10. Yargı Paketinin öne çıkan ve hukuki açıdan detaylı incelenmesi gereken bazı maddeleri:
İcra ve İflas Kanunu’nda Değişiklik
2004 sayılı İcra ve İflas Kanunu‘nun ek 1. maddesinin ikinci fıkrasında yer alan “hükmün verildiği” ibaresi, “davanın açıldığı veya şikâyet başvurusunun yapıldığı” şeklinde değiştirilmiştir. Bu değişiklik, icra takiplerinde ve şikâyetlerde zaman aşımı ve hak düşürücü sürelerin başlangıcını belirlemede daha net bir kriter sunmaktadır. Üçüncü fıkrası ise yürürlükten kaldırılmıştır.
Noterlik Kanunu’nda Disiplin Cezaları
1512 sayılı Noterlik Kanunu‘nda önemli disiplin cezası değişiklikleri getirilmiştir. Anayasa Mahkemesi’nin iptal kararı sonrası, noterlerin disiplin süreçleri yeniden yapılandırılmıştır.
Uyarma Cezası: İlgililerin mevzuata uygun noterlik işlem taleplerini haklı bir neden olmaksızın yerine getirmeme, görevini aksatma gibi hallerde verilecektir.
Kınama Cezası: Notere görevinde veya davranışında kusurlu sayıldığının yazıyla bildirilmesidir. Haklı bir engeli olmaksızın 8 ila 14 gün göreve gelmeme, kefil olma yasağına aykırı davranma, reklam ve rekabet yasağına aykırı davranma gibi durumları kapsar.
Geçici Olarak İşten Çıkarma: Noterlik sıfatı saklı kalmak kaydıyla bir aydan altı aya kadar görevden uzaklaştırma cezasıdır. Mesleğin vakar ve onuruna aykırı davranışlar, ticari faaliyette bulunma yasağına aykırılık ve aracı kullanma gibi durumlar bu kapsamdadır.
Meslekten Çıkarma: Noterliğe engel bir suçtan kesin hükümle mahkûm olan noterin, bir daha atanmamak üzere meslekten çıkarılmasıdır.
Hafta Sonu ve Gece İnfaz Uygulaması
5275 sayılı Ceza ve Güvenlik Tedbirlerinin İnfazı Hakkında Kanun’un ilgili maddesinde yapılan değişiklikle, hükümlünün iş yaşamı ve ailevi durumu ile ceza infaz kurumlarının düzen ve işleyişine göre ceza infaz kurumu tarafından, süresi aynı olmak koşuluyla hafta sonu hapsinin hafta içi günlerde de uygulanabilmesi mümkün hale getirilmiştir. Bu, infazda esnekliği artırmayı hedeflemektedir.
Konutta İnfaz Kapsamının Genişletilmesi:
Kadın, çocuk veya 65 yaşını bitirmiş hükümlüler için konutta infazın uygulanabildiği hapis cezası sınırları 1 yıldan 3 yıla çıkarılmıştır.
70 yaşını bitirmiş hükümlüler için 2 yıldan 4 yıla çıkarılmıştır.
75 yaşını bitirmiş hükümlüler için 4 yıldan 5 yıla çıkarılmıştır.
80 yaşını bitirmiş hükümlüler için ise bu süre 6 yıla kadar uzatılmıştır.
Ağır hasta veya engelli mahkumlar için, ağırlaştırılmış müebbet hapis cezasına mahkum olanlar hariç, toplumsal açıdan tehlike oluşturmayacakları değerlendirilenlere konutta infaz programı açılmıştır. Bu durumda mahkumun durumu Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından her yıl incelenecek ve iyileşme tespit edilirse konutta infaz kararı kaldırılabilecektir.
Doğum Yapan Kadın Hükümlüler İçin Özel Düzenleme
Doğumdan itibaren 6 ayını doldurmuş ve toplam 5 yıl veya daha az süreli hapis cezasına mahkum olan kadınların cezalarının konutta infaz edilmesine imkân tanınmıştır. Önceki düzenlemede bu sınır 3 yıl idi.
Denetimli Serbestlikte Yeni Şartlar
Yeni infaz düzenlemesiyle, hükümlüler aldıkları ceza 2 yılın altında olsa dahi koşullu salıverilme tarihine kadarki sürenin en az onda birini (5 günden az olmamak kaydıyla) ceza infaz kurumunda geçirmek zorundadır. Bu, cezanın caydırıcılığını güçlendirmeyi amaçlamaktadır.
Mükerrer Suçlar ve İnfaz Düzenlemesi
Mükerrer suçlar konusu, 10. Yargı Paketinin en çok tartışılan ve üzerinde durulan maddelerinden biridir. Hakkında ikinci defa tekerrür hükümleri uygulanan hükümlüler, süreli hapis cezasının dörtte üçünü iyi halli olarak infaz etmeleri durumunda koşullu salıverilmeden yararlanabilecektir. Bu, bazı mükerrer suçlar için daha önce uygulanan katı infaz rejiminde esneklik sağlamaktadır. Ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası alan mükerrirler için 39 yıl, müebbet hapis cezası alan mükerrirler için 33 yıl fiili infaz süresi belirlenmiştir.
Elektronik Cihazlarla Takip Zorunluluğu
Toplam cezası 10 yıldan fazla olan hükümlülerin denetimli serbestlik kapsamında elektronik cihazların kullanılması suretiyle takibi zorunlu hale getirilmiştir. Bu yükümlülüklere aykırı hareket edilmesi halinde, cezanın konutta çektirilmesine dair karar infaz hakimliğince kaldırılabilecektir.
Suça Teşebbüste Ceza Artırımı
Türk Ceza Kanunu’nun (TCK) suça teşebbüsü düzenleyen 35. maddesinin ikinci fıkrasında yer alan, tehlikenin ağırlığına göre ağırlaştırılmış müebbet hapis cezası yerine uygulanacak “on üç yıldan yirmi yıla” kadar hapis cezası, “on dört yıldan yirmi bir yıla” çıkarılmıştır. Müebbet hapis yerine uygulanan “dokuz yıldan onbeş” yıla kadar hapis cezası ise “on yıldan on altı yıla” yükseltilmiştir. Diğer maddelerdeki niteliklere göre verilecek cezaların alt sınırlarında da birer yıl artırım yapılacaktır. Bu, suça teşebbüsün caydırıcılığını artırmayı hedeflemektedir.
Tehdit Suçunda Cezaların Artırılması
TCK’nın tehdit suçunu düzenleyen 106. maddesinde öngörülen değişiklikle, basit tehdit suçunda cezanın alt sınırı iki aya çıkarılmıştır. Tehdit suçunun silahla, kişinin kendisini gizleyerek, imzasız bir kağıtla veya özel işaretlerle, birden fazla kişiyle birlikte ya da suç örgütlerine bağlı güçlerle işlenmesi gibi nitelikli hallerde verilecek cezanın üst sınırı beş yıldan yedi yıla çıkarılmıştır.
Trafik Güvenliğini Tehlikeye Sokma Suçu
Kanun teklifi ile trafik güvenliğini tehlikeye sokma suçunda, alkol veya uyuşturucu madde etkisiyle ya da başka bir nedenle emniyetli bir şekilde araç sevk ve idare edemeyecek halde olmasına rağmen araç kullanan kişi hakkında verilecek cezanın alt sınırı üç aydan altı aya çıkarılmıştır. Yargılama süreci altı aydan iki yıla kadar hapis şeklinde devam edecektir. Hayati tehlike oluşturan sürüşlerde cezalar ayrıca artırılmıştır.
Genel Güvenliğin Kasten Tehlikeye Sokulması Suçu
Bu suçun insanların toplu olarak bulunduğu yerlerde işlenmesi halinde seri muhakeme usulü uygulanmayacak, genel hükümlere göre ceza verilecektir. Bu, nitelikli hali olan bu suç için faile avantaj sağlanmamasını temin etmektedir.
Çocuk Hükümlülerin Eğitimevlerine Ayrılma Şartları
Çocuk hükümlülerin çocuk eğitim evlerine alınabilmesine yönelik şartlar yeniden belirlenmiştir. Çocuk hükümlü, kapalıdan eğitimevine ayrılacaksa iyi hal durumu 89. maddeye göre değerlendirilecek; olumsuz kanaat varsa en fazla 6 ay süreyle yeniden değerlendirmeye tabi tutulacaktır.
Yargılamanın Yenilenmesi Taleplerinde Yargılama Giderleri
Yargılamanın yenilenmesi talepleriyle ilgili olarak, talepte bulunanın aleyhine karar verilmesi halinde yargılama giderlerinin talep edene yükletilmesi gibi düzenlemeler yapılmıştır.
İnfaz Hakimliği Kararlarına Karşı İtiraz Süreleri
İnfaz Hakimliği kararlarına karşı itiraz süreleri ve usulleri de 10. Yargı Paketinde yer alan maddeler arasındadır. Bu, infaz süreçlerindeki hukuki denetimi güçlendirmeyi amaçlamaktadır.
Adli Para Cezalarının İnfazı
Adli para cezalarının hapse çevrilmesi veya infazına ilişkin mevcut düzenlemeler yeniden gözden geçirilmiştir. Özellikle denetimli serbestlik uygulamalarına uymayanların bu haktan yararlanamayacağı belirtilmiştir.
İyi Hal Durumuna İlişkin Düzenlemeler
Hükümlülerin infaz kurumlarındaki iyi hal durumlarının değerlendirilmesi ve bu değerlendirmelerin koşullu salıverilme ile denetimli serbestlik üzerindeki etkisi daha netleştirilmiştir. İyi halin objektif kriterlere bağlanması hedeflenmektedir.
Kamusal Alanlarda İşlenen Suçlar
Kamuya açık alanlarda işlenen suçlara ilişkin cezaların infazında özel koşullar getirilmiş, bu tür suçların caydırıcılığının artırılması amaçlanmıştır.
Elektronik Kelepçe Uygulaması
Özellikle denetimli serbestlik kapsamında elektronik kelepçe gibi teknolojik izleme araçlarının kullanımının kapsamı genişletilmiştir. Toplam cezası 10 yıldan fazla olan hükümlüler için bu takip yöntemi zorunlu hale getirilmiştir.
Yargı Sistemine Güvenin Artırılması
Genel olarak, 10. Yargı Paketinde yer alan tüm düzenlemeler, toplumda oluşan cezasızlık algısını ortadan kaldırmayı ve ceza adaleti sistemine olan güveni artırmayı hedeflemektedir. Bu, hem suç işlenmeden önlenmesini hem de işlenen suçların adil bir şekilde cezalandırılmasını sağlamayı amaçlamaktadır.
10. Yargı Paketinde Mükerrer Suçlar ve Kapsam
10. yargı paketinde mükerrer suçlara ilişkin yapılan düzenlemeler, infaz sistemindeki en önemli değişikliklerden birini oluşturmaktadır. Daha önce tekerrür hükümleri uygulanan hükümlüler için katı infaz rejimleri bulunmaktaydı. Yeni düzenleme ile ikinci kez mükerrir olan bazı hükümlülere koşullu salıverilme, denetimli serbestlik ve açık cezaevine ayrılma imkanları tanınmıştır. Ancak bu, tam bir serbestlik anlamına gelmemekte, belirli koşulların ve iyi halin varlığına bağlanmıştır. Özellikle terör, cinsel istismar ve kasten öldürme gibi ağır suçlardan hüküm giymiş mükerrirler, bu yeni düzenlemelerin kapsamı dışında tutulmuşlardır. 10. Yargı Paketi, cezaevlerindeki yoğunluğu azaltırken, aynı zamanda toplumun güvenliğini de göz önünde bulundurmayı hedeflemektedir.
10. Yargı Paketi, bir genel af yasası veya kısmi af niteliğinde değildir. Kapsam; mevcut infaz koşullarını iyileştiren, denetimli serbestlik sürelerini ve koşullu salıverilme oranlarını belirli suçlar ve hükümlü tipleri için düzenleyen, cezanın daha adil ve rehabilite edici bir şekilde uygulanmasını sağlamayı amaçlayan bir dizi hukuksal değişikliği ifade etmektedir. Özellikle 2 yıl ve altındaki cezalar için cezanın onda birini infaz kurumunda geçirme şartı, “cezasızlık algısını” önlemeye yönelik bir adım olarak görülmektedir.
11. Yargı Paketi ve 2025 Genel Af Beklentisi
10. yargı paketinin yasalaşmasıyla birlikte, Türk hukuk gündeminde gözler 2025 yılı içerisinde çıkması beklenen 11. yargı paketine çevrildi. Hukuk çevreleri ve kamuoyu, bu yeni paketin yargı sisteminde ne gibi ek iyileştirmeler getireceğini merakla beklemektedir. Henüz 11. yargı paketinin içeriğine dair somut ve resmi bir açıklama bulunmamakla birlikte, genel beklentiler, yargılamaların daha da hızlandırılması, dosya yükünün azaltılması, yargının teknolojik altyapısının güçlendirilmesi ve vatandaşların adalete erişiminin kolaylaştırılması yönündedir. Yargı sisteminin verimliliğini ve hızını artırmaya yönelik çalışmaların devam edeceği öngörülmektedir.
Diğer yandan, ceza infaz kurumlarında yakınları bulunan vatandaşlar ve kamuoyunun bir kesimi arasında genel af beklentisi devam etmektedir. Sosyal medyada ve bazı mecralarda sıkça dile getirilen af yasası 2025 veya genel af yasası çağrılarına rağmen, Adalet Bakanlığı yetkilileri ve iktidar partisi temsilcileri, bu yönde bir çalışmanın gündemlerinde olmadığını açıkça belirtmişlerdir.
Bakan Yılmaz Tunç ve TBMM AK Parti Grup Başkanı Abdullah Güler, 10. yargı paketi infaz düzenlemesinin bir af olmadığını, sadece infaz koşullarında yapılan bir iyileştirme olduğunu vurgulamışlardır. Dolayısıyla, genel af 2025 beklentisi, resmi açıklamalar ışığında şu an için karşılık bulmamaktadır. Mevcut infaz düzenlemesi 2025 ile getirilen koşullu salıverilme ve denetimli serbestlik genişlemeleri, kimi çevrelerce “örtülü af” olarak nitelendirilse de, yetkililer bu ayrımı keskin bir şekilde yapmaktadır. İnfaz süreçlerinin sürekli değişen ihtiyaçlara göre adapte edilmesi, ceza adalet sisteminin dinamik yapısının bir gereği olarak görülmektedir.


Disiplin cezasına af varmi
10. Yargı Paketi kapsamında disiplin cezalarına ilişkin özel bir af düzenlemesi bulunmamaktadır. Bu tür cezalar ve uygulanmaları, ilgili mevzuat çerçevesinde değerlendirilmekte olup, ayrıntılı durum ve kapsam için uzman hukuki inceleme gereklidir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0 216 451 88 50 veya 0 533 488 63 78 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Makaleniz içeriği 2.4 de kadın, çocuk veya 65 yaş üzeri olanların ev hapsine ait infaz uygulamada,
Eşim *KADIN* 2,5 yıl hükümlü (ilk kez sicili temiz)( 1971 doğ.lu. yani 54 yaşında)
İlk infazına çağrıldığında 6 ay izin aldık…
6 ay bittigin de Ağustos ta…izni tekrarlamadiğımızda…
Bu infaz yasasından yararlanarak evde 90 gün ceza cekebilecek mi…. Teşekkürler.
Eşinizin durumu ve kadın hükümlülere yönelik ev hapsi uygulaması, hükmün niteliği, infaz rejimi ve yasal düzenlemelere bağlı olarak farklılık gösterebilir. Bu konuda somut dosya incelemesi ve güncel mevzuat takibi önemlidir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0 216 451 88 50 veya 0 533 488 63 78 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
3 dosyadan toplam 7 yıl hapis cezası aldım ve denetimli serbestlik te 1 yılı doldurduğum İcin yeni ds hakkı vermediler kosullu salıverme tarihine kadar yatacağım bilgisi verildi bu dogrumudur
Merhaba,
Denetimli serbestlik ve koşullu salıverme uygulamaları, cezanın türü, süresi ve yeni yargı paketleri kapsamında belirlenen şartlara göre değişiklik gösterebilir. Özellikle 10. Yargı Paketi ile getirilen düzenlemeler, ceza infaz süreleri ve denetimli serbestlik haklarını etkileyebilir. Somut dosyanız ve ceza infaz durumunuz incelenmeden net bir değerlendirme yapmak mümkün değildir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0216 451 8850 veya 0533 488 6378 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Nitelikli cinsel istismar suçlarına 11. Pakette kapsayacakmı biz biliyoruz bize oyun oynandı ama bütün dosyalar abimi suçlu gösteriyor ama ilk suçu ortada bir oyun var ama suç abimin üstüne kaldı 15 yıldan yargılanıyor 3 yıl kadarını yattı hala makum 1995 doğumlu yani 29 yaşında 41: yaşına kadar arkadaş kurbanı oldu rica etsem bizede bilgi verebilir misiniz allah rızası için 🙏
Merhaba,
Öncelikle geçmiş olsun. 11. yargı paketinin içeriği henüz kesinleşmemiştir ve bu nedenle nitelikli cinsel istismar suçlarını kapsayıp kapsanmayacağı konusunda net bir bilgi bulunmamaktadır.
Ancak, önceki düzenlemelerde olduğu gibi, cinsel istismar ve benzeri ağır suçlar genellikle genel aftan yararlanamayan suçlar arasında yer almaktadır.
Abinizin dosyasıyla ilgili “oyun oynandığını” belirttiğiniz için, durumun detaylı bir şekilde incelenmesi önemlidir. Mahkemelerin verdiği kararlar, delillerin değerlendirilmesi ve yargı sürecinin nasıl işlediği gibi faktörler, abinizin durumunu etkileyebilir. Bu nedenle, bir ceza avukatıyla görüşerek, abinizin dosyasının yeniden değerlendirilmesi ve olası bir temyiz başvurusu gibi seçeneklerin araştırılması faydalı olacaktır.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0 216 451 88 50 veya 0 533 488 63 78 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Adli para cezası (karşılıksız çek keside etmek ) suçu ile ilgili bir beklenti yada gelişme var mı?
Tesekkurler
Merhaba,
Karşılıksız çek düzenlenmesi nedeniyle verilen adli para cezaları, mevcut mevzuat çerçevesinde uygulanmaktadır. Ancak bu suçla ilgili yeni bir düzenleme, genel af veya ceza indirimi gibi bir gelişme olup olmadığı, yasama organının ilerleyen dönemdeki çalışmaları ve resmi açıklamalarına bağlıdır. Somut durumunuza göre hangi hukuki yolların uygulanabileceği detaylı inceleme gerektirir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0 216 451 88 50 veya 0 533 488 63 78 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
10.yargi paketinde aynı sucta olmasina ragmen cezasi gelen aftan yararlandı gelmeyen ise yararlanamadi buna dair ek duzenleme gelecek mi
Yargı Paketi kapsamındaki düzenlemeler, ceza hukuku bakımından farklı suç tipleri ve koşullar için ayrı ayrı değerlendirilmiştir. Dolayısıyla her davanın dosya içeriği, işlenen suçun niteliği, verilen cezanın türü ve infaz aşaması dikkate alınarak sonuç doğurur. Aynı suç tipinde dahi kişilerin farklı sonuçlarla karşılaşabilmesi mümkündür. Ancak yeni bir ek düzenleme ya da değişiklik yapılıp yapılmayacağı konusu, kanun koyucunun ilerleyen dönemdeki çalışmalarına bağlıdır. Bu nedenle her somut dosya, mevcut mevzuat çerçevesinde ayrıca ele alınmalıdır.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0 216 451 88 50 veya 0 533 488 63 78 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Erkek arkadaşımın infazı bozuldu tekerrüre girdiğin için kasten yaralama suçu iki suçta iki cezayı birleştirdiler toplam yatarı 5 ay galiba giriş tarihi 22 Temmuz çıkış tarihi 28 Aralık bu yargı paketi olduğunda erkek arkadaşımın erken çıkma ihtimali ona iyi şekilde vurma ihtimali var mı
Merhaba,
Ceza infaz ve olası yasa değişiklikleri, kişinin suç türü, tekerrür durumu ve infaz süresi gibi birçok kritere bağlıdır. Yargı paketlerinde öngörülen düzenlemeler her dosyaya aynı şekilde uygulanmaz; bu nedenle somut dosya üzerinden değerlendirme yapılması gerekir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0 216 451 88 50 veya 0 533 488 63 78 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Merhaba hagb dosyası başlangıç tarihi 2022 bitiş tarihi 2026 mı 27 mi ve bununla ilgili bi af var mı acaba bide süre dolduktan sonra herhangibir şekilde dosya önüme çıkar mı?
Merhaba,
Yeni çıkacak Yargı Paketi kapsamında getirilen düzenlemeler ve avantajlardan kimlerin yararlanabileceği, dosyanın durumu, cezanın türü gibi unsurlara göre değişiklik gösterir. Özellikle HAGB kararı olan dosyalar hakkında ki uygulanabilirlik, mevzuat açısından değerlendirilmelidir. Bu nedenle somut durumunuz daha detaylı incelenmelidir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0216 451 8850 veya 0533 488 6378 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.
Ablam yüzde 40zeka özürlü.7bucuk yaşında çocuk zekasına sahip.kamu ya düşen bir dava yüzünden cinsel istismar yüzünden 2yil 7 ay ceza aldı.gireli 5ay olacak.ekimde çıkacak olan af ya da infaz düzenlemesinden yararlanabilirmi ya da yararlanabilmesi için ne yapabiliriz
Merhaba,
11. Yargı Paketi kapsamında getirilen düzenlemeler ve avantajlardan kimlerin yararlanabileceği, dosyanın durumu, cezanın türü gibi unsurlara göre değişiklik gösterir. Bu nedenle somut durumunuz incelenmeden net bir yönlendirme yapmak mümkün değildir.
Detaylı bilgi ve danışmanlık için 0216 451 8850 veya 0533 488 6378 nolu telefonları arayabilir veya ofisimizi ziyaret edebilirsiniz.